I gang igen

Sidste mandag startede jeg på et nyt tilskudsjob på en meget stor skole her i kommunen. Sidste gang jeg var i tilskudsjob, var det før jeg gik på barsel, og det var ret håbeløst. Men nu tegner alt godt og jeg er meget glad for mit arbejde. Det ville jo være endnu bedre, hvis skolen gad ansætte mig rigtigt, men lige nu er jeg glad, så jeg klager ikke.
Skolen er som sagt ret stor. Der er gange og døre og børn og voksne overalt, og det er først nu efter en uge, at jeg begynder at orientere mig i labyrenterne. Det kan dog stadig føles, som om jeg var på Hogwarts. Døre forsvinder og dukker op hele tiden, og hvor er bogdepotet nu henne, så sent som i går lå det jo her, hov, der er det jo, jeg gik forbi lige før, og da var der i hvert fald ikke nogen dør!

Både elever og lærere har taget godt imod mig, og jeg er så heldig at have en håndarbejdstime på mit skema (håndarbejde er nemlig et af mine linjefag). Lige nu er børnene i gang med at brodere en pude, og se hvad stod fremme i timerne i håndarbejdslokalet!

20120904-135329.jpg

En kæmpe kurv fyldt med Fritidsgarn fra Sandnes i alskens farver!

20120904-135443.jpg

Og jeg, der troede, at man kun brugte hæsligt akrylgarn i håndarbejdstimerne! Det begyndte straks at krible i fingrene.

I SFO’en har børnene gang i mange kreative projekter. Bla. er nogle i gang med at knytte. Og se det smarte knyttebræt, sådan et vil jeg osse lave!

20120904-135805.jpg

20120904-135832.jpg

Skriv et svar

